woensdag 15 december 2010

Leuk idee!

Gelukkig is het bij ons nog lang niet aan de orde, maar wat een ontzettend leuk idee om
al je recepten te bundelen in een mooi kookboek en mee te geven op het moment dat een van
je kinderen het huis verlaat. De australische zangeres en presentatrice Monica Trapaga maakte er echt werk van en het kookboek "She's Leaving Home" is daar het resultaat van. Het boek is vanaf april te verkrijgen o.a. via bol.com
Op het web zijn talloze sites te vinden waar je je eigen kookboek kan maken, de site van Blurb.com vind ik er mooi uitzien, maar ik kan me voorstellen dat je met wat creativiteit en de album software van de HEMA ook al iets heel moois en persoonlijks kan maken......

1 opmerking:

noeks zei

leuk idee idd! Ben zelf al vaker begonnen aan zo'n kookboek, met onze "eigen" maaltijden. Temeer omdat J. vaker kookt dan ik en als hij weg is ik zin in iets heb en niet eens weet hoe hij dat maakt.....Al bij AH een kookschrift aangemaakt, maar dit motiveert weer om er daadwerkelijk alles in te gaan zitten. Dus dank ;)