maandag 5 juli 2010

Markt

In de winkel zijn we ons al stillekes aan het voorbereiden op het najaar.... Warme wollen truien, shawls en jassen beginnen nu langzamerhand binnen te komen...Mooie spullen!  Word een mens weer hebberig van, maar eigenlijk moet ik er nog niet aan denken hoor. Al dat winterspul. Wil nog veel te graag en hopelijk nog minstens 2 maanden van de zomer en alle leuke zomerspulletjes genieten. Een van mijn favorieten van dit seizoen: het mooie zijden bloemen bloesje van Baum und Pferdgarten. 


 

Liefst gecombineerd met een verwassen, kapotte boyfriend jeans en een gezellige rieten mand in de hand. Die is natuurlijk voor het ultieme," ik slenter op een Frans marktje en eet vanavond aan een lange tafel met een rood wit geblokt tafelkleed kaasjes en drink wijntjes onder de kastanjebomen van een pittoresk pleintje in een al even pittoresk dorpje " sfeertje. Dat snappen jullie ; )



Om in die sfeer te blijven zou ik voor de voetjes nog graag een paar ouderwetse espadrilles willen! Vind ik zo lekker nochalant (en franse markterig ).  Voor M. vond ik ze bij H&M, die vind ze ook super! Voor mezelf kon ik ze maar nergens vinden. Totdat ik op deze site stuitte. Daar heb ik er plenty voor het uitzoeken. Geloof dat ik voor de army groene ga........
Kan op ik op die markt toch best mee verschijnen?

Geen opmerkingen: