woensdag 9 juni 2010

Verlanglijstje!

Meer dan een jaar geleden waren M. en ik een aantal dagen in Berlijn. Super stad.
Op een kunstmarktje bij het Museum Insel kwamen  we bij het kraampje van galerie Das Beet en kocht ik een koelkastmagneet (die ik nu als een minischilderijtje heb opgehangen....) met een hele schattige tekening van een meisje met een taart.
De prent bleek het werk te zijn van de Japanse illustratrice en kunstenares  Maki Shimizu.


De portretten die zij van haar vrienden maakte vind ik ook erg mooi.
Op de Duitse site Dawanda zijn van die serie ansichtkaarten te koop.
Ga ik toch eens bestellen om in een mooie collage te verwerken!

En met mijn verjaardag op komst zet in eindelijk ook eens de tekening met het meisje met de bloem op mijn verlanglijstje...... (ook via Das Beet). Heb er al zo vaak naar gekeken en ik word er iedere keer weer vrolijk van!

Geen opmerkingen: