donderdag 17 juni 2010

Verjaardag

Nog een blogje over mijn verjaardag en dan hou ik er mee op.  Ik heb me dinsdag eens getrakteerd op een heel lekker relaxed dagje in de sauna. Alleen. Lekker helemaal alleen. Het was prachtig weer en ik heb zo'n beetje de hele dag buiten op een stretcher gelegen. Boek van Dimitri Verhulst is uit. Waarover later meer.
Alle kaartjes, smsjes en telefoontjes door de dag heen gaven me ondanks gebrek aan feest wel een heel jarig gevoel. Hoogtepunt: A. en S. (de kinderen van M.) die me door de telefoon toezongen met een luid lang zal ze leven! Was ik zowaar door ontroerd.
's Avonds door M. getrakteerd op een etentje bij mijn favoriete restaurant Claire. Heel lekker gegeten.
(Vooral de soep van gepofte knoflook die ik vooraf had.........). Een echte aanrader!
Gisterenavond met het mooie weer gingen M. en ik nog even op het terras bij het buurt filmhuis/buurtkroeg zitten en daar zaten zomaar Broer en Zus. Pa gebeld en zo werd het toch nog een beetje een verjaardagsfeestje.........

Geen opmerkingen: