maandag 7 juni 2010

Regenbui

Gisteren begon de dag warm en zonnig en hadden M. en ik eindelijk eens tijd om op pad te gaan voor
een nieuwe zonnebril; mijn verjaardagscadeau..... Geen makkelijke zoektocht. Althans niet voor mij. Als je niet van glitters en mega logo's houdt is de keuze namelijk nogal  beperkt....
Maar ik had al wat voorwerk gedaan, dus uiteindelijk slaagden we best snel (voor mijn doen) en konden we van een wit biertje en de zon gaan genieten......En toen werd de lucht pikdonker en volgde er een gigantische regenbui met flinke windvlagen. We vluchten naar binnen en vallen met onze neus in de boter.......
Blijkt de voorronde van "Clash of the Coverbands" bezig te zijn, staat er een keileuke band, Sister Moon, te spelen en hebben wij onverwacht een hele swingende zondagmiddag......


1 opmerking:

NoeKs blogt... zei

Kreeg gelijk het gebrek, want doordat de wc nog niet af is, kijken we niet op de verjaardagskalender. Waardoor we eh nogal wat verjaardagen vergeten. Maar je bent nog niet jarig geweest, pffj, komt goed ;)